środa, 1 sierpnia 2007

Pakowanie

A więc kolejny luźny pomysł ma rano zamienić się w zrealizowany plan..

Luźny pomysł to autostopem przez Rumunie, aż nad morze czarne..

Plan trasy, raczej niedopracowany: Rybnik, przez Kraków, na Słowacje, Węgry, Rumunie..

Jak wyjdzie, w końcu to autostop :)

Właśnie skończyłem pakowanie.. hmm, nic takiego tam nie ma, a waży 20kg..

Więc co wioze?

- 2 małe butle, palnik, czajniczek, menażke, miske, nóż, łyżkę, zapałki (może ta miska nie potrzebna?)
- karimate, spiwór, namiot
- około 7 gorących kubków, 2 zupki chińskie, z 2 fixy (w założeniu do ryżu lub makaronu), herbate
- sandały i buty trekingowe
- spodnie i kurtkę przeciwdeszczowe
- dżinsy, 2 pary krótkich spodenek
- cienką bluzę i bluzę
- 4 t-shirty
- skarpetki i bokserki (około 4-5 kompletów),
- kompielówki i mały ręcznik
- 2 czołówki
- słodycze
- papier nawigacyjny
- przewodnik
- marker
- dokumenty, kasa
- spodnie dresowe i koszulka do spania

Może coś jeszcze,  ale już mi się nie chce przypominać, bo trzeba się wyspać.. Ogólnie zawsze brałem dużo rzeczy, nie jest to mój pierwszy wyjazd, chociaż starałem się zabrać tylko te potrzebne ;)

Pogoda, przynajmiej w najbliższych dniach ma być słoneczna.. Wyjazd planujemy na około 14 dni.. Będzie to w takim razie nasz najdłuższy, bo poprzedni trwał około 9 dni (wtedy Wrocław Praga Wiedeń Brno)..

Ruszamy rano, ja i Olga. Nasza kolejna wspólna przygoda.
Troche nie wiemy czego się tam spodziewać. Z jednej strony są w Uni, z drugiej, przewodnik z roku 1999 pisze o tym kraju jak o "niezłej" dziczy..

Zobaczymy :)

Zdecydowanie pora spać

1 komentarz:

Emil pisze...

Cześć,
wybacz drogi Kolego, że niepokoi Cię obca osoba ale wydaje mi się, że będziesz w stanie mi pomóc :). Jestem w trakcie pisania pracy nt turystyki plecakowej w Rumunii więc jeżeli rzeczywiście jest to możliwe i znalazłbyś chwilkę to będę bardzo wdzięczny :)
Byłbym wdzięczny jeżelibyś przesłał tą ankietę innym osobom, które jeździły z plecakiem poi Rumunii :)
Stokrotne dzięki!!!

http://www.ankietka.pl/ankieta/61990/backpacking-w-rumunii.html